0
Мої закладки 0
0товарів: 0.00 грн 
Дизайн коробки як один із найважливіших маркетингових інструментів

Дизайн коробки як один із найважливіших маркетингових інструментів

Автор: aspak Дата: 03.08.2023 Переглядів: 308 Коментарі: 0

Для успішного продажу, мабуть, найважливішим є товарний вид продукції. Давайте уявімо таку картину: покупець заходить у магазин, але при цьому він ще не знає, що хоче придбати. Він уважно оглядає товари, зважує всі плюси та мінуси: ціна, якість та найголовніше - товарний вигляд. Погодьтеся, мало хто насамперед звертає увагу на склад продуктів, для більшості важливішим є привабливий вид товару. Іноді саме товарний вигляд, правильно підібраний дизайн є основною причиною покупки, якщо вибір буде між однаковими товарами, з однаковою ціною, але один буде упакований в яскраву, приємну для ока коробку, а інший у звичайну, нічим не привабливу пакувальну коробку бурого кольору, то більш ніж у 90% випадків перший варіант буде відданим. У даній публікації ми зупинимося саме на дизайн картонних коробок і те, наскільки важливу роль він грає.


Раніше ми трохи торкалися теми кольору гофрокартону. Нагадаємо, що вибір неправильного кольору коробок з картону може суттєво вплинути на продаж, тому не варто цим нехтувати. Дійсно, ціна на коробку бурого кольору значно нижче, але в той же час вона менш приємна для очей. Але варто відзначити, що не завжди коробка з гарним дизайном – раціональне рішення. Не дуже розумно було б наносити принт на коробки для посилок тому, що вони не розраховані на привернення уваги покупця, а мають інші функції (детальніше можете ознайомитись в одній із попередніх публікацій). У деяких випадках бурий колір коробки навіть виглядає цілком естетично, можна навести приклад коробки для піци. На цей тип ящиків, як правило, наносять простенький принт і коробка має елегантний, мінімалістичний дизайн. Нанесення великого яскравого принта в цьому випадку зайве тому, що, як і у випадку з коробками для поштових пересилок, вони потрібні для зручного транспортування, а не для демонстрації товару на вітрині.


Зовсім інша ситуація з картонними упаковками, що використовуються у сфері продажу. Для демонстративності, у разі, обов'язково потрібно ретельно поставитися до цього питання. Якщо з коробками для взуття можна обійтися простим нанесенням якогось кольору на гофрокартон, то з коробки для кондитерської продукції, ювелірних виробів, дорогого одягу та взуття в деяких випадках навіть побутової техніки простий, скупий, однотонний принт буде трохи недоречним. Популярні бренди мають свої певні особливості, які прості і легко запам'ятовуються. Для дорогих виробів найбільш підходящий простий, елегантний дизайн, для продуктів варто зробити привабливий і апетитний, для товарів призначених для дітей в основному використовують яскравий, захоплюючий, щоб зацікавити потенційного споживача. Якщо говорити про гофролотки для кондитерських виробів, то навіть не обов'язково на коробку наносити принт, через відкритий верх сам товар виконує демонстраційну функцію, що певною мірою навіть ефективніше. Для лотків цілком підходить навіть найпростіше нанесення білої оболонки на коробку. Вдало підібраний дизайн коробки в рази підвищує проданість, тому варто проконсультуватися з професійним дизайнером та маркетологом.

Компанія АСПак пропонує купити в Києві оптом за вигідними цінами на коробки, на які ми можемо нанести відповідний вам принт до 3-х кольорів. За більш детальною інформацією зверніться до наших менеджерів.


Пов'язані товари

Пов'язані статті

Коментарі

Написати коментар